22.6.11

I got a blog



Jeg har i en længere periode tænkt meget på at starte en blog op. Jeg kunne godt tænke mig en, så jeg havde mit eget sted, hvor jeg kunne udtrykke mig via. bloggen. Jeg ville kunne dele mine oplevelser, tanker, følelser og meget mere. 
Først fandt jeg en penneven, og det var rigtig rart at få en andens mening på forskellig situationer, men problemet med en penneven er at før man kan begynder på at snakke om følelser, så skal man have bygget et forhold op, så man er sikker på at det ikke er en gammel grum mand bag skærmen. Derfor tænkte jeg straks på at lave en blog, og her er den så. Den vil blive fyldt med alt der rummer i mit hovede.
//
In the past time I thought a lot about if I should start up my own blog. I really wanted to have a place of my own, where I could write and share my interests, feelings and all sort of stuff. 
Therefore I found a pen pal to write with, but soon I found out that that just wasn't enough. I couldn't talk to my pen pal about how I felt deep inside, because I would have to build up a great relationship with this person I didn't knew before I could talk to the person about my feelings. 
That's what is so easy writing on a blog, you can tell whats on your mind, and what there is going on in your life.

No comments:

Post a Comment

well, hello :-)