12.7.11

My little escape

I dag havde jeg fået et spørgsmål på min formspring, ikke den der tilhører bloggen, hvor der stod adressen til min blog og intet andet. Jeg har kun meget få venner der kender til min blog, da jeg ikke har lyst til at min omgangskreds skal kende til den. Jeg gik derfor meget i panik, og overvejede at slette bloggen. - men det kunne jeg ikke få mig selv. Derfor har jeg ændret adressen på den. 
Hvad kan jeg ellers gøre?

Today I got a question in my own formspring, not the one related to my blog, where there stood my http to my blog, and I freaked out. Because there is only a few friends there knows my blog, and I want to keep it that way, so that my friends don't know about my blog.
I therefore considered to delete my blog, but I couldn't. I have changed the http on it, what else can I do?


6 comments:

  1. FED BLOG.. elsker virkelig dine billeder. Jeg er nu fastlæser. Håber også du vil følge min blog!

    http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mange tak for det :-) Jeg kigger på din blog med det samme.

    ReplyDelete
  3. Årh, jeg har det på samme måde og det resulterede i, at jeg var nødt til at lave en ny blog..

    tanker fra Line - enkel

    ReplyDelete
  4. yes, det er møg... men har intet hørt fra den anonyme :-)

    ReplyDelete
  5. Hvorfor vil du ikke have at vi kender til din blog? /Anonym fra Engelsborg

    ReplyDelete
  6. Fordi jeg synes den var til grin, men altså fuck nu det, hæhæ, det har jeg heller ikke noget i mod længere :-)
    engelsborg??? haha

    ReplyDelete

well, hello :-)