17.7.11

Leaving for Aarhus

I dag tager jeg med færgen hen til min venindes sommerhus i Ebeltoft, hvor jeg kommer til at tilbringe de næste 4 dage. Ebeltoft ligger ikke langt fra Aarhus, og da jeg aldrig har oplevet Aarhus før glæder jeg mig rigtig meget, da jeg har hørt der skulle være så smukt.
De enkelte gange jeg har befundet mig i Aarhus har det været med håndboldholdet, så der har jeg ikke haft en reel chance for at se mig omkring.

To day I am going to a city in Aarhus to visit some friends, we are going to stay at a cottage, and I think it is going to be great. I have never been able to explore Aarhus before, so I am very exited about that.
I don't think that I am going to spend lots of money because on Thursday I will be heading to Italy.


4 comments:

  1. Hej Josephine!
    Sikke en fin blog du har! Er nu blevet fast læser ;-)
    Håber du også vil tage et kig forbi min blog?

    //Mie
    mieshverdag.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Meget fin og sød blog!
    Følger med, håber du kunne tænke dig at gøre det samme;
    edgyfeather.blogspot.com

    xxxxxx Love

    ReplyDelete
  3. Mange tak Mie :-) Jeg kigger forbi din blog når jeg er kommet hjem!

    ReplyDelete
  4. Mange tak! Jeg mener faktisk at jeg allerede følger din lækre blog "edgyfeather" :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)