12.8.11

Friday thoughts

Mine homoner svinger op og ned, på grund af den røde djævel. Every Teardrop med Coldplay kører i mit hovede. Rengøringen er færdig. Nogle venner fra Amerika kommer om under tre timer. Jeg har to kæmpe bumser. Jeg er i mangel på sokker, og skal have købt mig et par gummistøvler før skolestart, som er om fire dage. Jeg er smadret i min krop efter håndbold træningen i går, og skal have pakket til trænings weekenden, som starter i morgen tidlig. Jeg glæder mig til at rejse til Barcelona med klassen på søndag i næste uge. Jeg trækker i smilebåndet da Walking on Sunshine med Katarina and the Waves spilles på Vh1.
Jeg har fået tilbudt to praktiksteder til september, og jeg valgte ungdomsmagasinet Tjeck frem for lokalavisen.

My Hormones are swingin up and down reseantly because of my periode/menustration. Every Teardrop by Coldplay is on my mind. I have finished cleaning the house. Some friends from Amerika will come and visit me and my family in about three houres. I have to huge sits. I don't have any socks left, and I have to go bye some gumboots for the school start, wich is in four days. My body is ruined after the handball training yesterday, and I have to pack for the training week-end tomorrow morning. I am very exited about the travel to Barcelona  with my class, we are leaving on sunday in next week. I begin to smile when Walking On Sunshine with Katarina and the Waves is being played on Vh1, and think of him.
I have got to internship offers, and I chose the danish Magazine Tjeck, instead of the Local Newspaper.


13 comments:

  1. Congratulations on your internship offers, sounds like a fun opportunity! xo

    ReplyDelete
  2. yeah! I am also very exited about it :-)

    ReplyDelete
  3. Elsker at du bare er hudløst ærlig :-) !!

    ReplyDelete
  4. Fedt indlæg. Elsker din åbenhed/ærlighed! :-)Og tillykke med tilbudene!

    ReplyDelete
  5. Det er fedt du er så ærlig!
    Følger dig via bloglovin :)
    Håber du vil tage et kig forbi min blog, er lige startet.
    - Maja

    ReplyDelete
  6. Super fin blog! Følger dig nu :)
    Håber også, du vil følge min nystartet blog.

    Knus
    Linestrini.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Thank you so much for stopping by my blog and commenting dear!!

    hope that you will have an amazing trip!!

    xoxo
    Lizzo

    chewylove.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Skøn blog du har! Elsker virkelig den måde du skriver på. knus..

    www.mylittleworldoffashion.com

    ReplyDelete
  9. - Mange tak!
    - Tak Mille, jeg glæder mig også rigtig meget :-)
    - Mange tak Mary :-)
    - Tak Maja, det er jeg rigtig glad for! Jeg kigger forbi i morgen.
    - Mange tak Line, jeg kigger forbi :-)
    - thank you!
    - Thank you Lizzo, it was great!
    - Me too :-)
    - Mange tak Thea, det er jeg meget glad for at du synes !

    ReplyDelete
  10. wow en fed blog du har! jeg skynder mig at bliver fast læser! (:

    Det ville være fedt hvis du ville kigge forbi min blog og følge den hvis du vil ;-)

    hugs.
    //Anna
    Babushkastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mange tak Anna, jeg tager et kig forbi :-)!

    ReplyDelete

well, hello :-)