30.8.11

Just for those Rainy days




Efter at  have kæmpet mig igennem en kedelig skoledag, hvor den eneste optur var at bage cup cakes, tog jeg til en håndbold træningskamp. Jeg var slet ikke in da mood, og jeg ved at jeg kan gøre det meget bedre, så jeg må lige tage mig sammen og komme tilbage i kampen om en plads på førsteholdet. 
Da jeg kom hjem havde min mor købt et par Ilse Jacobsen gummistøvler til mig, og jeg synes at de er rigtig fede. Nu laver jeg blækregning, og fransk billede beskrivelse på samme tid. Det bliver en lang aften, men det skal nok gå, for jeg har et par dejlige venner der holder mig i selskab. 

After a really tiring day at school, I went to a haandball match, and it didn't go well. I played bad, but I know I can do much better, so I just have to get my self together.
When I came home from the practice, I found out that my mom had bought a pair of gumboots that I really like, from the danish brand Ilse Jacobsen. Right now I am doing my homework... it is going to be a long evening.


11 comments:

  1. De er rigtig flotte! Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    ReplyDelete
  2. Mange tak SImone :-)!
    Jeg kigger forbi senere i dag!

    ReplyDelete
  3. så fed en blog :D hvad koster sådan nogle gummistøvler?

    du må meget gerne kigge forbi - www.apieceof-kate.blogspot.com - på et tidspunkt :) er fast læser af din blog nu :D

    ReplyDelete
  4. Er vild med din blog - især dine fantastiske billeder! :D Jeg er fast læser nu :)

    ReplyDelete
  5. Mange tak Kate! Jeg kigger forbi en gang i morgen :-)
    - de kostede 899 DKK

    Tusind tak!

    ReplyDelete
  6. du har altså en virkelig virkelig fin blog :o

    xx Nanna
    kig evt. forbi, og deltag i min give-away :)?!
    http://fashionavecnanna.blogspot.com/2011/09/give-away.html

    ReplyDelete
  7. Mange tak Nanna! Jeg tager et kig forbi med det samme :-)

    ReplyDelete
  8. er en lillebitte smule misundelig over, at du har fået et par ilse jacobsen gummistøvler! de er simpelthen nogle af de flotteste gummistøvler, efter min mening.

    ReplyDelete
  9. er en lillebitte smule misundelig over, at du har fået et par ilse jacobsen gummistøvler! de er simpelthen nogle af de flotteste gummistøvler, efter min mening.

    ReplyDelete
  10. Mange tak :-D! det er jeg glad for at du er , haha.. ej mener selvfølgelig at jeg er glad for at du kan lide dem, men jeg skal have skaffet mig de sorte snørrebånd til, da jeg synes det ville være lidt flottere :-)

    ReplyDelete
  11. Synes også Ilse Jakobsen gummistøvler er super fede. Dog er jeg ikke så vild med sålen under, da jeg synes den "stikker ud" under støvlen! Men tror også de vil være rigtig fede med sorte snørrebånd i :)

    ReplyDelete

well, hello :-)