25.9.11

An ear cuff and a fucked up headache

Jeg er forvirret. Meget forvirret. Jeg kan ikke tænke klart. Jeg skal have opdateret min afspilningsliste, med en masse dope musik. Jeg skal have lavet en samfundsfags stil, og komme i god form til efterårsferien hvor jeg skal til Oure efterskole og spille en masse bold. Jeg var til fest hos Nick i fredags og hos Victor i går. Jeg kom til at drikke lidt for meget, så jeg er lidt ør i hovedet, men vandt håndboldkamp 21-10 i dag. 

I am confused, very confuse. I can't get my head strait. I have to update my playlist, so there is lots of dope music on. I also have to make homework, and get fit. I was at a party at Nick's house last friday, and at Victor yesterday. I drank a little to much, so I am a bit tired, and I am going to a handball match lather today.. fml

6 comments:

  1. Rigtig fed ørering. Har længe gået og kigget på nogen lignende :-) Forresten fed blog! - Er fast læser fra nu

    http://21thcenturyoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mange tak !
    Jeg kigger forbi engang i morgen eller noget lign. :-)

    ReplyDelete
  3. Fed og dejligt enkel ørering!

    Tjek i øvrigt min giveaway :)
    http://sofkirke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mange tak, jeg tjekker forbi med det samme :-)!

    ReplyDelete
  5. Hvor er øreringen fra? :)

    ReplyDelete

well, hello :-)