6.9.11

First day at work

I dag havde jeg min første arbejdsdag som ungdomstræner på et håndbold hold, og det var virkelig fedt. Jeg fjollede rundt med alle børnene til træningen, og de er gået hen og bleve ret vilde med mig.
På vej hjem mødte jeg Victor, og snakkede lidt med ham, det er ret lang tid siden jeg havde set ham, så det var hyggeligt.
I går aftes kom William forbi, og vi så en film sammen, det var rigtig hyggeligt. Han viste mig også hvordan man tog billeder med lys i bevægelse, og jeg synes det ser rigtig fedt ud.

Today I had my first day at work, as a handball trainer, and it was great, the kids are adorable, and they love me. (sry not to sound like an ego, but it is true)
Last night William stopped by and watched a movie with me, and it was really nice. He showed me how to take pictures with light in movement, and I think it looks really cool.

2 comments:

  1. Jeg misunder dig sådan for at ha' været i praktik hos Tjeck! Super fedt :) Jeg kunne godt forestille mig de thar været nogle hektiske, men helt sikkert gode dage, du har haft dig(:
    Det var vel ikke sådan du kunne fortælle hvordan din ven William viste dig hvordan man tager billeder med lys i bevægelse? Jeg synes billerne er super fede, og jeg ville gerne vide hvordan det er muligt - det er noget med noget lukketid ved jeg, men jeg synes stadig jeg er dårlig til det!

    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Det var virkelig fedt :-)
    DU skal blot indstille dit spejlrefleks til M, og så trykker du på "knappen" og der kommer et klik, nu har du ca. 3-5 sekunder at bevæge dig, eller et lys i, og så siger det klik igen og billedet er taget, virkelig fedt :-)!

    ReplyDelete

well, hello :-)