10.9.11

I had the time of my life

I fredags var det sidste dag på min praktikplads hos Tjeck, men det bliver bestemt ikke sidste gang jeg kommer til at snakke med dem fra redaktionen. Det har været den fedeste uge, og jeg har allerede aftalt med dem at jeg kommer til at skulle lave en masse for dem fremover. Vi afsluttede med en fredagsøl, hvor mine to gode venner William og Ida også kom forbi. Senere tog vi på maccen, og om aftenen stod den på kæmpe lektie læsning, men det var lige til at overkomme med Ida ved min side og en ske fyldt med Ben and Jerry i hånden. 

I kan læse mine anmeldelser på en række film, og mit interview med boybandet PULS på Tjeck's hjememside

Last friday I had my last day on my internship at Tjeck Magazine, but I am sure it won't be the last time I see the people who works there. We'll keep in touch, and we have already planed a couple of movies I am going to make reviews on. Afterwords we drank a beer, and my two great friends William and Ida stopped by, we ate som burgers from mcd, and in the night I made homework, and it wasn't that boring because I was together with Ida, and had a spoon of Ben and Jerry's in my hand.


Christian Brøns nye album fik jeg stukket i hånden før jeg tog afsked.

6 comments:

  1. Fed fed fed blog, du er mega awesome og køn:)
    Btw hvordan har du fået "rum-tema" på din overskrift? Det er vildt fedt!
    Jeg følger dig nu, og måske du også har lyst til at følge mig? That would be even more awesome :)

    XOXO Ms. Haute Couture

    http://sofashion-like.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mange tak! Virkelig skal du have for din søde kommentar :-)!

    Jeg kigger forbi med det samme!

    ReplyDelete
  3. Suuuuuuuper fed blog. Du skriver rigtigt godt!:)

    Håber du vil kigge forbi:
    Justasusual.blogspot.com

    //Hanne

    ReplyDelete
  4. Mange tak :-)!
    Jeg tager et kig forbi i morgen!

    ReplyDelete
  5. Hej Josephine, tak for din kommentar på min blog! Jeg er nu blevet fast læser nr. 100 af din skønne blog ;-) Håber du vil tage endnu et kig forbi min blog, og måske blive fast læser.

    xoxo
    //annamagnolia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hvor fedt!! Mange tak :-)
    Jeg tager et kig forbi med det samme!

    ReplyDelete

well, hello :-)