19.9.11

me a guh bax yuh

Jeg havde en virkelig dårlig skoledag. Jeg fik ikke spist frokost, men det hele ændrede sig da jeg var sammen med Victor senere, han fik mig i godt humør, og nu sidder jeg og øver mig på patois. Det kunne være for fedt at kunne fyre et par lines af på det sprog, men det skal udforskes noget mere før jeg begiver mig ud i det, for det er ikke ligefrem fordi jeg har den bedste accent. 
Jeg er helt smadret i min krop, efter at have vundet sølv til håndbold stævnet i weekenden. 
Jeg lytter til, Jeg så på - Ali Sufi

The headline means I am going to hit you on Jamaican.
I had a really bad school day, but the sun came out from the skies when I was with Victor, he made me in a great mood. I am trying to learn how to speak Patois, I would really like to learn how to speak that language. I am sooo done after playing lots of handball this weekend, we end up on a 2. place.

 

2 comments:

  1. Gal, et fedt billede! SÅ hyggeligt blog, har lige kigget det hele igen og er fast læser.
    Tag evt. et smut forbi min blog:
    aworldlikeclaras.blogspot.com

    xx, Clara

    ReplyDelete
  2. Mange tak :-)!
    Jeg kigger forbi senere.

    ReplyDelete

well, hello :-)