30.10.11

Put Your Records On

Var til fest hos Amalie igår, det var rigtig fedt. Spillede håndboldkamp i dag, vi vandt 23 - 7, men jeg spillede ukoncentreret, øv. Jeg spiste lækker Obama burger til aftensmad, og drak en mellem chokolade milkshake, med smeltet chokolade ovenpå, mums. Jeg var i biografen og se TinTin med Harald her i aftes, den var faktisk rigtig god og sjov. Jeg fik det vildeste grin over Dupont og Dupond.
Harald gav mig nogle gamle plader, som jeg har hængt op på min væg. Jeg kan ikke enes med min mor, svin hun er fortiden, ej det siger man ikke om sin mor, for jeg elsker hende ubetinget, men hun har virkelig nogle indre lidelser, tror jeg, ellers er det bare mig.

2 comments:

  1. Det er jeg rigtig glad for :-)!
    ..mangler bare en pladespiller, de er bare så fandens dyre

    ReplyDelete

well, hello :-)