14.11.11

I would like to be a part of ofwgkta

Det er mandag og jeg er træt. Jeg fik 10 i matematik. Jeg har fået skatet lidt, og ja jeg er stadig dårlig, men det går fremad. Mit humør er højt selv om jeg havde et kæmpe skænderi med mine forældre i går. Jeg har været til min veninde Klaras dåb, og jeg har købt en lækker alis t-shirt til hende. Jeg er sikker på at hun vil elske den. Jeg kan mærke at jeg snart kommer til at surfe på det røde hav, hvis i forstår sådan et ordspil. Jeg valgte at droppe fitnessss og i stedet lave lektier, øv

//

Today it is monday, and I am very tired. I got a high grade in math. I skated a bit, but I still suck at it. I went to my friends baptism, and I bought her a t-shirt from the danish brand, Alis.


2 comments:

  1. Er helt vild med din blog, tror jeg vil følge dig....:-)

    - Tag endelig et kig forbi jeg og min søsters!

    ReplyDelete
  2. Mange tak! Jeg kigger forbi på et tidspunkt når jeg har lidt mere overskud :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)