28.11.11

Whippin' up

Jeg tog med Amalie, Julie og Ida til byen i dag, vi tog i Le Fix for at købe et par spraydåser til et projekt jeg er i gang med at lave, jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Da mørket var faldet på tog vi til staden, og hyggede med en varm kop kakao.
Jeg er lige kommet hjem fra Amalie, vi har meldt os ind i Radikal Ungdom, jaaa.
Jeg tager ud for at øve mig på skateboard nu, da vi var på staden tidligere i dag, stak vi hovederne ind i Wonderland, Christianias skaterbane, og den er virkelig fed. Det kunne være for fedt at prøve ramperne af der, men tror bare jeg falder og brækker arme og ben, så jeg venter lidt endnu.


8 comments:

  1. Så er der os der ved hvad du skal lave, det bliver svedigt!!

    Oliver

    ReplyDelete
  2. Er altså helt vil med din blog :-)

    Knus

    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mange tak Sofie, det er jeg rigtig glad for :-)

    ReplyDelete
  4. Også er der dem der bare syntes du er røv nice :-) glæder mig til at se det joseeeeeee

    ReplyDelete
  5. Har du et arbejde? Syntes du køber så mange ting, hele tiden :-)

    Knus

    ReplyDelete
  6. Ja, jeg arbejder som ungdoms håndbold træner, men det giver dog kun en 50'er per træning :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)