20.11.11

Ordinary things

Fejrede mors fødselsdag, vi gav hende en lækker skjorte, et par læder handsker og en tur i wellnesss. Jeg fik købt et par nye håndboldsko, og spist en masse lækker kage. Jeg var sammen med Carl, Marius og Lars om aftenen, og så tog jeg senere hen til Katarinas pigemiddag, eller det var så ikke middag på det tidspunt, mere noget chill, det var så hyggeligt, hun forstår virkelig at skabe den helt rigtig stemning. Jeg gik i seng lidt over tre, og skal nu spille kamp, har ikke fået nok søvn. Jeg har spist havregryn til morgenmad, det giver mig kvalme, men det skulle være godt for maven og kroppen.

//

I celebrated my moms birthday, we gave her a shirt, a pair of leather gloves and a wellness trip. I bought a new pair of handball shoes, and ate  a lot of birthday cake. I was with Carl, Marius and Lard at the evening, and later I went to Katarinas dinner, or at that time it was more life some chill in. I went to bed at three pm, so I an very tired, and I a m going to a handball match right away.

4 comments:

  1. fucking nice blog!
    Ønsker mig også obey sweater, den er vild.
    xx

    kig forbi:
    nogetidenretning.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mange tak Melissa! Jeg tjekker din blog ud med det samme :-)

    ReplyDelete
  3. Virkelig cool blog du har!
    Er blevet fast læser :-)

    www.matildenygaard-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

well, hello :-)