23.12.11

The day before Christmas

Jeg kan se gulvet på mit værelse. Jeg har spist en masse lækre æbleskiver, og mor er i gang med at koge risengrød i køkkenet. Juletræet er pyntet, og de sidste pakker er blevet købt ind. Vi har skruet maks op for julen her hjemme, og jeg er ved at blive godt bimmer af alt den julemusik, pebernødder, klippe klister lort, nisser og julekort.
Jeg fik et par nye bukser i dag, og glæder mig til at spise mcd i aften. 
//

I have cleaned my room up now, it looks great, yeeeah! We are ready for Christmas in my house now, all the gifts are packed, and our christmass tree looks good. 
Got a new pair of jeans today, and I am missing my bed...

2 comments:

  1. Floooot navn, det må jeg sige! Og virkelig lækker blog!

    ReplyDelete
  2. Mums, æbleskiver - det er sådan en dejlig juletradition! ;-)
    Super fed blog. :-)

    Kærligst Emilie. <3
    Kig gerne forbi - emiliechristoffersen.blogspot.com

    ReplyDelete

well, hello :-)