20.12.11

shit, I got over it

Vi havde julefrokost i dag i skolen, og jeg troede jeg havde fundet mandlen i risalamanden, men det viste sig at mads og oliver havde puttet en ekstra mandel i min portion, så det var ikke den 'rigtige'. Jeg blev ellers helt opstemt, og ekstremt glad. For jeg har aldrig prøvet at finde mandlen i en risalamande, haha.
Jeg er lige kommet hjem fra juleafslutning i håndbold klubben, og det var skide skægt.  Jeg fik 300 kroners gavekort til Lyngby storcenter i julegave fra håndboldklubben, fordi jeg er ungdomstræner.
Jeg sidder og æder en lækker cupcake, og ville ønske at ham den søde lige ville svare, haha. 

//

We had christmas dinner at school today, and later I went to celebrate the last handball practice, and it was a lot of fun. 

2 comments:

  1. unge dame, en agnes cupcake er ikke at "æde en lækker cupcake" det er den bedste cupcake i hele verden, og skal omtales som om den er gud :-DD <3

    ReplyDelete
  2. hæhæ, 'unge dame' <3
    det har du ret i!

    ReplyDelete

well, hello :-)