2.12.11

We are the Kids they warned you about

Efter en lang dag i skole, var jeg på Baresso sammen med Amalie, Liv, Katarina og Ida. Det var skide hyggeligt. Jeg tager ud i byen med pigerne i aften.
Jeg føler mig rastløs og malplaceret til tider, og samtidig har jeg aldrig haft det bedre. Mine hormoner driller.

//

After school I went to Baresso with my gyalsss, and it was really cozy. I am going out with some friends tonight. I feel like I am in the wrong place, but at the same time I feel that I am right where I should be. My hormone are playing a trick on me.

4 comments:

  1. hvad koster en spraydåse i le fix? og kan du ikke vise et billed hvor du har din le fix taske på? det kunne være nice...
    xx

    ReplyDelete
  2. Den koster 30 kr. og 45 i Frenshconnection.
    tjo.. haha, mange tak for det gode råd, det kunne godt tænkes, jeg er bare ikke god til at posere foran et kamera :-)

    ReplyDelete
  3. mega fed blog du har! :)

    du er velkommen til at kigge forbi vores blog, her i december kører en "Giveaway" hvor man kan vinde fede MAC produkter, så gå ind og tjek det ud! :)

    Her er et link til vores blog:

    http://ourfashioncorner.blogspot.com/

    Knus Our Fashion Corner

    ReplyDelete
  4. Mange tak piger!
    Jeg er desværre ikke 18, så jeg kan ikke deltage i jeres giveaway, men held og lykke med den :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)