28.1.12

2 nice

Jeg tager snart afsted til håndbold kamp, og jeg glæder mig virkelig meget, haha. Jeg var sammen med Oliver i går, og det var pisse hyggeligt. Vi er altså skøre når vi er sammen, og vi fandt på at lege lidt med forskellige belysninger.
I aften tager jeg et smut forbi Harald, og senere til pigemiddag hos Katarina. Nu bliver jeg simpelthen nødt til at lave lidt på projektopgaven og skrive kristendoms fag. Jeg har 25 min. GO! 


//

I hanged with Oliver last night, and today I am going over to Katarina, this is great. 

8 comments:

  1. R ham der oliiver homoseksuel

    //Birgita

    ReplyDelete
  2. wtf?
    Det har intet med mit indlæg at gøre, hvad skal du bruge det til

    ReplyDelete
  3. omg kommentaren ovenover? Det ser jo vildt fedt ud!

    ReplyDelete
  4. Hvor fedt du synes det Signet tak! :-)

    ReplyDelete
  5. Hold da op nogle fede billeder! Jeg ønsker at se flere af dem Josephine :)

    ReplyDelete
  6. Tak Kristine, det er jeg glad for at høre :-D!

    ReplyDelete

well, hello :-)