26.1.12

Stronger than before

wauw, så blev min tilstedeværelse fucket op igen, øv. Jeg var lige klatret op på toppen af bjerget, men så blev jeg skubbet ned igen, så er der ikke andet end at komme 'back in the game again'... det var godt nok en lidt underlig metafor, men jeg håber i kan følge mig.
Jeg har spist på maccen, og været sammen med Daniel, lavet min søsters lektier og bestilt lækkerier over nettet, det er længe siden jeg har gjort det, glæder mig til at pakkeposten kommer frem, yeah.
det er faktisk ret sjovt.. jeg kan mærke at "det jeg bliver udsat for psykisk" ikke slider så hårdt på mig, efter det jeg har været igennem før. Det jeg prøver at sige, lyder bedre på engelsk: What dosen't kill you make you stronger.
uuuugh, og så er det vel heller ikke være, alt det her drama er for meget, tag nu en slapper venner, eller her hentyder jeg så til mig selv.

//

Here we go again, the same fucked up story, but I guess I will get over it. uuugh, life is hard?? no it is not, get over yourself... sorry I am just talking to my self.

2 comments:

well, hello :-)