18.1.12

Video, Don't Stop Riding

Jeg er lige kommet hjem, og prøver ihærdigt at varme mig selv op med en god kop kakao, mens jeg spændt ser på opgøret mellem real og barca. Real tager sejren hjem i dag. Jeg har mange lektier for, men har ikke lavet nogen af dem. Jeg klarer den nok, mine lærer har erklæret mig gymnasie parat, og jeg skal alligevel et år på efterskole, så jeg tager den bare med ro, laver det jeg kan nå, hvilket i den seneste periode er intet. Det er ikke særlige klogt.
Jeg tog med drengene ud og filme i dag, og de bliver bare bedre og bedre, det er så sejt!

//

I've went out filming with two of my great mates, they are so crazyyy on a bike, and they are just getting better and better. enjoy!

3 comments:

  1. Hej Josephine :)
    Var din lille fine kommentar på in blog en lille joke eller bare sandheden? (:

    Patrick Pankalla,
    http://pankallabypatrickpankalla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Rigtig fed video! Sangen "Don't Stop" passer jo også rigtig godt til, og den er iøvrigt også god! ;-)

    ReplyDelete

well, hello :-)