28.2.12

False dreams

Det var dejligt varmt udenfor idag, så jeg smed vinterjakken. Jeg fik 12 i projektopgave, yes, men smadrede min mobil, så skærmen knuste, øv. Jeg har bestilt et stativ hjem, og meldt mig ind i radikale venstres undomsparti, for alvor. Jeg er helt vild med mit kamera, så var ude og skyde lidt billeder i dag, haha. Jeg er lige kommet hjem fra en benhård træning, og der er en time til midnat. Jeg er helt smadret, og har ikke lavet en eneste lektie, det bliver en lang nat, eller måske skulle jeg bare lade være med at lave det. Gå i seng, og så lave det i morgen tidlig. - som om det nogensinde sker, så er jeg da bare endnu mere træt.  Fucking glad. 

//

It is such a nice weather, so I went out shooting some pictures.  

6 comments:

  1. Elsker det sidste billede!
    Håber du vil kigge forbi min, det ville være SÅ dejligt!

    Mathilde, blogthilda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja, selvfølgelig! mange tak Mathilde :-)

    ReplyDelete
  3. rigtig flotte billeder! og skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du vil kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jov, jeg tjekker da din blog ud med det samme, tak :-)

      Delete
  4. Radikale venstre?! Sker der? Troede du var rød.

    ReplyDelete
  5. Jeg er skam også lidt rød haha, men også meget liberal, en blanding. Jeg synes det er svært at finde et parti der deler mine holdninger, men Radikale Venstre kommer tættest på :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)