2.2.12

Video, voxpop

I dag tog vi ud og filmede voxpop til vores projektopgave omkring afroamerikanere, og det var skide sjovt. Jeg kom hjem fra træning for et par timer siden, og har siddet og nørdet med videoen siden, og er nu endelig blevet færdig med den. Mens jeg laver de sidste par justeringer i den, har jeg lagt muddermaske på, lækkert. Den er ved at størkne, og jeg kan godt mærke at jeg snart skal til at have den af, haha.
Projektuge synes jeg er rimelig fedt, og det har været lækkert at skulle så sent op. Jeg fandt ud af at jeg har 18 dage tilbage til at jeg bliver 15, så jeg begynder at tænke på hvad jeg gerne ville have nået som 14 årig, og jeg tror faktisk at jeg har nået alt det jeg ville.

//

Today we made a movie about Afro-Americans, and it was really funny.

5 comments:

  1. man kan ikke se filmen :( der står den er privat

    ReplyDelete
  2. tak for det soff, så er det ændret :-D

    ReplyDelete
  3. Hej Josephine!
    Fed video i har fået lavet jer der!
    Vi har også projektopgave i den her uge. Vores går bare ikke nær så godt, haha :D
    Glæder mig til at høre hvad i får for den!

    - Laura!

    ReplyDelete
  4. Tak for det Laurie! Det er jeg super glad for at høre at du synes :-)!
    Held og lykke!

    ReplyDelete
  5. Nu kan jeg se den! Vi har også netop haft projektopgave, hvor vi også lavede en voxpop. Jeres blev virkelig god! Elsker specielt ham den lille dreng.

    ReplyDelete

well, hello :-)