18.2.12

You got some shit to day? I suggest you hold it in

Jeg var i Ringsted i går for at besøge mine bedsteforældre, de er nu meget søde, men meget gamle. Mor købte noget nyt nike gear til mig, og jeg var med tulle i byen for at købe en lækker dagcreme fra tromborg, yeah. I dag er min gymnasie ansøgning skrevet færdig, og jeg har modtaget mine standpunktskarektere. De er okay. Jeg er tilfreds, har ikke et eneste 4 tal, way to go.
Jeg tog ind til Eleanor i dag, og vi hyggede med ginger beer oh kransekage, mmmmhhh.

//

I went to visit my sweet friend Eleanor today.

1 comment:

  1. haha, altid dejligt med sådan en kommentar der intet har vedrørende indlæget... hvorfor sender du ikke en mail rundt i stedet haha, men jeg tjekker det da ud Jonas, helt sikkert :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)