18.2.12

You got some shit to day? I suggest you hold it in

Jeg var i Ringsted i går for at besøge mine bedsteforældre, de er nu meget søde, men meget gamle. Mor købte noget nyt nike gear til mig, og jeg var med tulle i byen for at købe en lækker dagcreme fra tromborg, yeah. I dag er min gymnasie ansøgning skrevet færdig, og jeg har modtaget mine standpunktskarektere. De er okay. Jeg er tilfreds, har ikke et eneste 4 tal, way to go.
Jeg tog ind til Eleanor i dag, og vi hyggede med ginger beer oh kransekage, mmmmhhh.

//

I went to visit my sweet friend Eleanor today.

2 comments:

  1. Hej!

    Jeg kom et smut forbi din blog, og ved godt min kommentar sikkert bare bliver begravet og glemt. Men sandheden er den, at jeg er i en meget desperat situation, så jeg vil gøre ALT for at få noget hjælp. Jeg håber du vil hjælpe mig, ved at gå ind på min hjemmeside, og læse mit nyeste indlæg 'min historie' & 'min historie part 2.' . Hvis det er noget der rør dig, så håber jeg inderligt du vil dele den på facebook, venner, veninder eller endda på din blog. For jo flere min historie når ud til, jo større chance for er der der sidder en derude der kan give mig de svar jeg har brug for!

    Forresten er det en super fin blog du har, vi må jo lige skrive lidt vidre hvis du beslutter dig for du godt vil hjælpe mig, så kunne vi evt. følge hinanden! :-)

    Kys & Kram,
    Jonas
    www.justaboy.dk

    ReplyDelete
  2. haha, altid dejligt med sådan en kommentar der intet har vedrørende indlæget... hvorfor sender du ikke en mail rundt i stedet haha, men jeg tjekker det da ud Jonas, helt sikkert :-)

    ReplyDelete

well, hello :-)