22.3.12

Don't waste your damn time

Jeg har den største optur på for tiden. Jeg har været sammen med Eleanor, trænet skide hårdt, tjent lidt money, og brugt for mange. Om et par uger er der ferie, og så rejser jeg til fucking Paris. Vi skal spille aller sidste håndboldkamp i sæsonen i aften, og så er det slut med at skulle stå op før solen. - der skal festes igennem.
Jeg var med tul på strøget igår, og købte mig sådan en et lækkert mavebælte, haha. Det minder mig om min bedstefar, men den er lille og smart, og vil passe perfekt når jeg skal gå rund i Paris, mens jeg spiser crépes og snakker fransk med franskmænd.

nyd den - http://youtu.be/9qyitl_HFMU

//

I can't wait till our vacation, I am off too Paris, haha!  I bought this little back... I think about quitting writing on english, it sounds so fucking lame, and I am really fucking tired that every fucking headline has to be on english... oh come on, I anyway got no fucking hot readers from england, hahaha. I will stop right now. see ya bitches. lame.


5 comments:

  1. Faktisk en lille smart taske. ;-)

    ReplyDelete
  2. Hvor er bæltetasken købt? :)
    og hvor er t-shirten fra den ser vildt comfy ud :)

    ReplyDelete
  3. Jep Pernille, det er lige hvad det er :-)
    Den er købt i skindgalleriet, og t-shirten er fra samsøe, den er skøn :)

    ReplyDelete
  4. Super fin blog, og meget inspirende! Håber at du måske vil deltage i min giveaway, man kan nemlig vinde nogle rigtig fede premier! :-)

    claudiaersej.blogspot.com

    Knus!

    ReplyDelete
  5. elsker seriøst din stil- credits to U:))
    kommer helt klart til at se mere til din blog,
    håber også du gider tjekke min ud og måske blive fast læser?:)

    shivsen.blogspot.com

    ReplyDelete

well, hello :-)