11.3.12

Not knowing who your true friends are anymore

Jeg var på café med Harald i går i Nordvest, og jeg spiste en kæmpe burger. Vi tog i Agnes, og indløste vores lækre jobcakes. Jeg har fået fikset min skærm, endelig, så nu er den helt ridse fri... det kunne være jeg skulle anskaffe mig et cover, ej nej - jeg laver bare en aftale med mig selv om ikke at tabe den mere. Jeg hang ud med maller i går, og det er altid dejligt at være sammen med hende. Hun er sådan en af de personer man skal holde fast i, en ægte ven.
Jeg har lavet min 3-timers problemregning, way to go! så nu skal jeg igang med at læse en HEL BOG omkring holocaust, et meget spændende emne, men en hel bog til i morgen, det når jeg sgu aldrig.. jeg skulle have været begyndt noget før. Det er godt jeg har en cocio i køleskabet, men mit værelse ligner lort. - vi tabte håndboldkampen idag, mega nedtur.
Er helt vild med det her nummer for tiden, tag og lyt!

Easter Island - http://youtu.be/dQz40_lRrv4

//

I fixed my iPhone screen, and made a lot of homework, bvadr.


2 comments:

well, hello :-)