2.3.12

not like all the others

Jeg er faldet ned efter igår, haha. Jeg ved ikke hvad der skete. Jeg tror bare jeg har får meget om ørene fortiden, men det er skønt. Jeg nyder vejret, det er bare lækkert. ærgeligt jeg ikke har nogle fede solbriller, så var de smidt i panden. Der er 2 måneder tilbage af folkeskolen, det er underligt. -men utrolig fedt. Jeg glæder mig til at prøve noget nyt. Harald gav mig 500 kr i forsinket fødselsdagsgave, thank you god. Daniel er lige gået, og nu vil jeg reservere flybilletter til Paris!

//

The sun i shining bright, but I ain't got no sunglasses, bummer haha.

4 comments:

  1. Du er og bliver min ynglingsblogger! Du er fandme endnu bedre end alle de store!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej tusind tusind tak Pernille :-D!!! Hvor er du sød at efterlade sådan en dejlig kommentar, det varmer sgu! :-)

      Delete
  2. Hvilket kamera har du?

    ReplyDelete

well, hello :-)