1.3.12

a lot of shit, just saying, be prepaired

Jeg er frustreret. Jeg er ked af det. Jeg er en møg kælling. Jeg er pisse sur. Jeg er pisse sur, på mig selv. Jeg er et fucking egoistisk svin. Det gik op for mig i går nat da jeg lå og ikke kunne sove. Hvad fanden bilder jeg mig ind. I kender det, folke fucking skolen. Der forgår ikke noget fysisk mobning i min klasse, men fandens til hvor det må nedbryde de personer der bliver fanget i en rolle. De er jo meget mere end det. Jeg har altid haft gode venner i klassen. - men igår slog det klik for mig, sådan har alle det sgu da ikke. Jeg synes jeg prøver at få alle med i fællesskabet, men jeg kan slet ikke håndtere når jeg ser at nogle af mine klassekammerater ikke snakker til hinanden i flere uger.
Forstå mig ret, hvis du forestiller dig en elev i en folkeskoleklasse, som de andre eleverne ikke mobber eller noget, men bare lader være for sig selv og ikke henvender sig til. Er det så ikke også mobning? Er det ikke mobning, når man kan se at et andet menneske har det skidt, og man ikke gør noget ved det. Jeg har prøvet at tage intiativ, men jeg har ikke prøvet godt nok. Det bliver måske til en lille kort samtale, men der skal sgu mere til end det. Jeg tror de har opgivet håbet, jeg tror de tænkter at der er fucking 3 måneder tilbage af folkeskolen, så hvad skal det nytte? Det skal jeg sige dig. Vi skal sgu da have det bedste ud af de tre måneder vi har tilbage.
Jeg føler vi har fået en tildelt en rolle. Roller vi ikke kan bryde ud af. Der er så meget mere bag facaden. Jeg vil lære mine klassekammerater at kende rigtigt forhelvede, ikke alt det overfladiske pis med "alle kan snakke med alle" - ja, selvfølgelig kan de sgu da det! men der er fandme ikke nogen der tager intiativ og fucking gør det?
Jeg kan mærke at mine tanker er slørede for mig. Jeg tænker at folk ser mig som hende den glade, som de altid kan regne med er der for dem, jeg føler sgu at det er en kamp at blive anerkendt. FUCK DET, det gider jeg fandeme ikke længere. Altså i skal ikke misforstå mig. Jeg forbliver den jeg er 100, men jeg gider ikke finde mig i noget lort mere fra nogen. Det behøver jeg sgu ikke. Det vil jeg ikke udsætte mig selv for længere. Jeg skal bare lige finde ud af hvordan jeg skal gøre det. For det er jo mine venner, mine bedste venner. Jeg føler at hver gang at jeg har følt mig trådt på, andenvalgt, ligegyldig og udskiftede, de tanker har jeg prøvet at fortrænge, men jeg føler at det hele bryder løs nu. Hvad fuck gør jeg?
Er den her tekst pisse latterlig, er det lidt til grin. Jeg ved det ikke. Jeg føler bare jeg har fået nok.
//

My fucked up thoughts.

8 comments:

  1. Du er SÅ sej, jeg kunne ikke være mere end enig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fedt Johanne, det er jeg sååå glad for at du siger :-)!!

      Delete
  2. Kender følelsen alt for godt!!! I min klasse er vi kun 3 piger, som kan tale med alle. Ligemeget hvor meget man prøver at få de andre med, lykkedes det ikke i sidste ende, også føler man at man ikke har gjort det godt nok!...
    Synes på ingen måder at det er et latterligt indlæg!!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. fedt anonymous :-)!!! det er jeg altså rigtig gad for at høre!

      Delete
  3. Det er så rigtigt, alt det du skriver. Jeg har også nogle gange lyst til at skrive løs, om alt der går mig på, men min blog bliver også læst af folk jeg kender personligt.. knap så fedt. Man har bare brug for at komme ud med det, og enig i at det ikke er et latterligt indlæg Jose! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. altså min blog er også offentliggjort for mine venner og bekendte, men det er jeg sådan set ret ligeglad med. Det er jo sådan jeg føler, og det må dem jeg kender have respekt for. Rigtig rigtig mange tak Signe! <3

      Delete
    2. fuck hvad andre tænker<3 Kan godt lide tankegangen.

      Delete
    3. Jaaa, Signe, hæhæ - det er sådan det skal være.. og så alligevel ikke haha :-) altså jeg bliver meget påvirket af hvad andre tænker og synes om mig, så hvis nogen sviner mig til har jeg svært ved at lade det prelle af... men altså øvelse gør mester, haha :-D

      Delete

well, hello :-)